Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


fredag, januar 26, 2007

Hjemme "alene".....

Nå sitter jeg her i sofaen med go'buksa på og pleddet rundt skuldrene...(litt frysen bare)..
På tv'n er det BeatforBeat og jeg har sittet her og sunget med et par ganger..nei så koselig!!
Dennis har "bortehelg", og Stian er i Oslo hos en kompis som heter Frode.
Så her er det bare meg og lillemor i dag... stille!!
Ikke det at det pleier å være så bråkete her på denne tiden av døgnet, men det er jo veldig tomt her uten min kjæreste kjære...og duttebassen min!!
MEEEN.. må jo innrømme at det godt å være litt alene også.. må jo si det! c'',)
Planen var å ta huset skikkelig, men lysten forsvant noe så SKIKKELIG!! Hehe.. men satser på at jeg finner den igjen i morgen!

Har sittet og sett igjennom noen bilder her så jeg tenkte at jeg får fortsette gårdagens forsøk på å sette inn noen bilder som jeg ikke har fått satt inn her tidligere...for ja.. har jo vært rimelig sløv i det siste... *kremt, kremt*








__--**--__--***--__--***--__--***--__--***--__--***--__--***--__
Badet i går..
Å bade er morro.. og skal si at både pappa og mamma ble ganske så våte etterpå c'',)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar