Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, april 01, 2007

24.03.07
Solfest på Rjukan!

Lara Lara og Oliver
Oliver og meg.
Oliver...eller skal en si Tigergutt? c'',) Så var det toget....






Masse kreative forslag!
Folk er flinke til å komme på morsommer kostymer.
Vi var en tur ute på byen da kvelden kom, og jeg må si..
Å være ute på solfesten er en ting, men å være ute...EDRU blandt masse utkledde mennesker... fulle... innklint med maling, i kostymer så du ikke kjenner dem igjen.. ja.. vel!
For ikke å snakke om hvor mange folk det er overalt.. riiimelig trangt!
Ble i utgangspunktet tidlig kvelden på meg, men tok en liten kjøretur senere på kvelden.
Mye rart å se på for å si det sånn..hehe!
Men morro da.. hele bygda i god steming.. ikke noe gæli' i det nei!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar