Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, mars 26, 2007







21.03.07





Mina 23 år


Fredag 23.03.07 bar turen til Rjukan for meg.

Målet var å overraske Mina på hennes bursdagsfest som forøvrig heller ikke visste noe om.
Hun ble ganske overrasket da jeg kom inn, og det var jo morro.
Jeg rakk nemlig ikke opp i tide til den store "avsløringen", men klarte å snike meg inn bakveien, så hun ble litt forskrekket da jeg plutserlig kom snikende inn... morro, morro!

Hele kvelden var veldig vellykket, og etter noen skåler og litt godt i glasset bar det ut på byen.
Må bare si tusen takk for en koselig kveld. Og igjen, Mina.. GRATTIS MED DAGEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar