Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


lørdag, juli 10, 2010

Når barna ikke vil sove..

Poden vil ikke sove...Smått trøtt..YES I AM!
Han ligger i sengen sin...småskravler og sutrer litt innimellom. Gjesp!
Ligger i sengen og venter på at han skal sovne..sukk!
Meeeen... fant denne på nettet.. og følte for å dele den med dere..
Hva gjør man ikke for husfreden når ungene ikke vil sove?

Men ærlig talt...fins grenser! Kommer nok til å holde meg i min egen seng ja..hehe! Høres forresten ut til at moder'n kan legge hodet på puten snart....uten å måtte opp om 5 min igjen..*krysse fingrene*

1 kommentar:

  1. ja, du er da heldig du:) Jeg våknet opp rett etter at du hadde skrevet dette innlegget.....

    og ja det er sant det: jeg fikk ikke sovnet videre jeg:P

    Så her har man värt oppe fra kl 4!! Og gjett hvem som sovnet om etter masse vann, og fortsatt sover...den grisen! Men nå ska lhun vekkes og få igang dagen. Får da väre grenser på soving her og da.

    Den filmen der er artig:D Lo godt da vi så den på BV*haha*


    Ha en strålende fin dag med familien og mninstemann.

    Klem fra en anonym Lisa som ikke gidder logge seg på for å kommentere.

    SvarSlett