Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, august 29, 2011

Besøk av Lara!

I helgen hadde Isabella og jeg besøk av min kjære niese Lara.
Vi var på campingen hele helgen.. Ja, med unntak av et kinobesøk og en etterlengtet shoppingtur med jentene. De hadde nemlig 200 kroner hver som brant i lommene.
Jeg må si deg at det å få MEST mulig for 200 kr gitt det litt sport i... Og jaggu fikk de ikke utnyttet hver eneste krone :-)
Her er litt bilder fra helgen:

Lara :-)

Godt med vaffel..

Stekte de ute, og rakk akkurat å bli ferdig med siste plate før regnet kom..

Koser seg inne i vogna med en film

Da var det tid for å legge seg... men du kan tro det var vanskelig å få dem til å sove... HJELP! Hehe!

Kortspill på formiddagen

Jupp... fikk meg en tatovering.. Lucky me!

Kjøpte seg hver sin kosehund på shopping så de måtte være med i sofakroken om morgenen.

Frokost må'n ha!

Eyy.. litt sol... Ute og tegner litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar