Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, september 27, 2006

"Litt mer kjøtt på beina...."




Ja..tenkte at jeg kunne skrive litt om ting som har skjedd i det siste for å få litt mer "kjøtt på beina" til denne bloggen... Også er det jo så morro..hehe!
(Legger til litt etterhvert)

12.07.2006

Dennis får fisk:

Det er jo riktig nok en stund siden nå, men må liksom ta med det syns jeg...
Vi var nemlig en tur på hytta til mine svigerforeldre i Savalen (Ved Tynset), og der ble det fisketur på gutta.
Det varte og det rakk, men så kom gladmeldingen om at han endelig hadde fått fisk.
Skal si deg det var en som var riiimelig stolt da han kom oppover mot hytta med fisken i bøtta!

Til og med lille Isabella måtte se på fisken da ja!! :-)

Stian hadde også fått fisk, men den var jo ikke like stor...! :-)


16.08.2006

Første skoledag:

Etter nedtelling av år, måneder og dager...
Venting på snøsmelting, blader på trærne, sommer og sol... ja da var endelig den store dagen her...!
Han våknet opp strålende som en sol med sommerfulger og gudene vet hva i magen!
Etter frokost var det på med nye klær og klokke som han hadde fått av Stian og meg.
Ute pøsregnet det, noe som gjorde at elevene ble tatt i mot inne i gymsalen.
Det store rommet var fult av forventningsfulle små gutter og jenter som hadde tatt på seg skolesekken for første gang.
Øynene til Dennis var kjempestore, og jeg kunne tydelig se at han var utrooolig spent på hva som kom til å skje.
Rektor ropte han opp og han gikk kry bort, tok henne høflig i hånden og bukket forsiktig!
Må jo si at jeg var veldig stolt av han der han stilte seg opp og ventet på at resten av klassen skulle bli ropt opp! Rart det der.. Så fort det har gått! Er jo ikke sååå lenge siden han ble byttet bleier på for å si det sånn. Og nå stod han altså der.. klar for å begynne livet på skolen! Hmm!




I klasserommet var det samling, lek og matpakke som skulle spises.
Han hadde nesten ikke tid til å se på meg, så jeg skjønte jo det at dette kommer til å gå bra!
Så nå er det skole, SFO og lekser fremover!! Spennende!!



03.09.2006

Isabella dåp:

Dåpen foregikk i Askim Kirke, og alt gikk uten problemer :-)
Det ble servert snitter, kaker og kaffe etterpå på Bakkegården i Trøgstad.
Takk til dere alle som ville feire den store dagen sammen med oss!!





19.09.2006

Pizzabaking hos Camilla og Morten:


Kan tro ungene koste seg med mel og deig.. Morro da.. å få lage en helt egen pizza!
Nå må det jo sies at de fikk litt hjelp, men resultatet ble veldig bra!




Kjempe koselig, og må absolutt gjøres om igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar