Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, september 27, 2006

Snur seg snart...

Det er tydelig at min lille baby begynnner å bli stor ja.. Nå er det liiiiiike før hun vipper over til mageleie helt på egenhånd. Satt her klar som et egg for å ta et bilde av det store øyeblikket... Men neida..ikke helt klar enda, mamma!!


Snart så :-)

Rart hvordan tiden flyr egentlig... Syns nesten ikke det er lenge siden vi kom hjem fra sykehuset jeg, eller at jeg gikk gravid for å si det sånn! Men nå har hun blitt så stor at hun strekker seg etter oss, smiler og ler når vi snakker med henne og i det heletatt er mye mer med enn før.

Nei..dette blir morro fremover.
Tenkte jeg skulle prøve å legge inn noen bilder fra da hun var bitte, bitte liten og frem til nå!
Så får vi se om jeg klarer det :-)




RockYou slideshow | View | Add Favorite

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar