Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, november 20, 2006


Datakræsj.....

Fy ...., og fy ....!! Det ser ut til at harddisken på pc'n min har tatt kvelden!!!
MORRO!!!! Niks, nope... NEI!


Å..kjenner at jeg er irritert ja... Har gudsjelov brent ut masse bilder på cd'er tidligere, men de siste bildene jeg har nå er fra Juli.... og DET er mange mnd siden DET!!!

Dåpsbilder og alt er borte.. har jo fremkalt de, gudsjelov, men "negativer" er det null av!

Men det er mange andre fine bilder som er tatt i det siste..og de er desverre borte... for alltid!

Hadde noen på kameraet da så det hjelper jo litt det også!!!

Meeeen.. kan jo ikke akkurat gråte så veldig lenge over det... må være glad for de bildene jeg har i allefall!! Viktig, viktig!!

Legger inn noen her jeg...mens jeg tenker over alt jeg faktisk HAR mistet... snuffs.....snuffs!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar