Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, november 02, 2006


Dennis 7 år!!
Onsdag 1 november var det nøyaktig 7 år siden Dennis'en min kom til verden!
Tenk... han har blitt så stor.. Tiden flyr sier jeg bare!!
Syns jo så klart at det har skjedd mye siden den gang, men det har alikevell gått utrolig fort.
Og enda så hører jeg folk si:
"Det går fortere da de har begynt på skolen!"
Hjelp sier jeg bare!!
Men det er jo stas også da!
Han våknet på onsdagen som den mest stolte syvåringen jeg noen gang har sett...DET er iallefall helt sikkert! c'',)
Han fikk en joggedress i "morgengave" og han var veldig opptatt av om det var for "sånne som var 7 år!"
Eller da jeg sa at han måtte forte seg fordi han begynte på skolen snart så lurte han på om han virkelig skulle begynne i 2 klasse.
Så for han.. ja... 7 år er utrolig stort!!
På ettermiddagen kom Aud og Harald en tur på besøk med pakke til Dennis.
Med seg hadde de med seg Kim-Andrè, som er eldstemann til broren til Stian.
Det var meningen at det skulle være et selskap hjemme hos mamma i helgen som var, men det kom noe i veien slik at det desverre ikke ble noe av.
Men syns jo at jeg måtte bake en bursdagskake til jubilanten på den store dagen c'',)
,·•°•·,_,·•°•·,_,·•°•·,
,·•°•·,_,·•°•·,_,·•°•·,_,·•°•·,
,·•°•·,_,·•°•·,_,·•°•·,_,·•°•·,_,·•°•·,








Til tirsdagen er det duket for barneselskap... hele 12 gutter er invitert!!
Er vel kanskje nå jeg skal rope hjelp igjen?!?!
Neida... Var vel rundt 8-9 stk. her i fjor så får satse på at et par til kommer til å gå bra!
Er ikke så stor leiligheten vi har så vi får stable dem i høyden!
Stian og jeg får bare brette opp ermene og ta dem godt i mot når de kommer!! c'',)
Blir nok supermorro for dem tenker jeg....emh.. håper jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar