Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, november 29, 2006

Lenge siden sist nå....

Driver å " river opp" gulvet i stua, men ryggen trengte en pause.. og da er det jo like greit å ta en tur innom her... c'',)

Isabella er veldig flink om dagen...*hyyyysj.. ikke si det høyt.. da er det gjort*!!
Sover (sånn ca) om natten og er grei å legge på dagen nå.. Faktisk sovet to ganger på dagtid i det siste... KRYSS I TAKET for den!!
Kan nesten se ut som om Mammacathrines teori om et fast rutineopplegg funker på den lille frøkna.. men som sagt... *hyyyyyyyyyyyysj*

Mamma er i syden om dagen... heldige dama.. eller damene burde jeg vel si.. er sammen med min tante Iren. Håper de koser seg... går ikke akkurat glipp at strålende vær her nei!!
Koos dere damer... kommer snart nok hjem til regn, regn.. regn og regn!!

Også hadde broder'n bursdag i går!!


Grattis til deg, bro'! (YO!)

Har desverre mistet alle bildene jeg hadde...så har ingen av deg nå.. men skal nok finne et.. *lete* kommer tilbake med et bilde.... bare vent!!!


HAH.. .fant, jeg fant:


Grattis nok en gang!!!

Glad i deg!!! c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar