Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


fredag, februar 16, 2007

Bursdag.. Yeah...!!!

Hurra for meg!

Tusen takk for hilsner som jeg har fått i dag! Koselig at dere tenker på meg!
Blir bare eldre og eldre.. sukk!! Men,men.. er jo gudsjelov ikke alene om det da c'',)

Hadde med kake på jobben i dag, og skal si den fikk bein å gå på... og det er jo bra da.
Kjedelig om det ikke hadde blitt tatt et eneste stykke c'',)
I morgen kommer mamma og svigers en tur på middag, og det blir koselig!
Gleder meg!

3 kommentarer:

  1. gratulerer med dagen GAMLE kusine:P neida. hilsen Benedicte

    SvarSlett
  2. Haha... Takk!! Bare vent... kommer til å nærme deg 30 en gang du også.. da skal du få igjen... hehe! c'',)

    SvarSlett
  3. Hehe.. takk Randi!! Koselig!
    Her går alt bra c'',) Dagene flyr..blir fort gammal nå, thihi!

    SvarSlett