Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, februar 18, 2007

Middag i går!

Hadde invitert mamma, Aud og Harald ("svigerforeldrene" mine) på et bittelite bursdagsselskap.
Mamma kom litt tidligere så hun fikk hjulpet meg..hehe!!
Neida.. var ikke derfor, men tusen takk for kuttehjelpen morsan! c'',)
Her blir hun bedt bort på middag, også ender hun opp på kjøkkenet for å skjære opp kylling..
Hmm.. ikke bra.. men igjen..Takk! :-)

Jeg hadde ikke klart å ha maten ferdig til Aud og Harald kom, men det ble dat ferdig etterhvert. Lagde kyllinggryte med ris og salat. (Takk for tipset Mona..var faktisk godt)!
Må jo lage noe med varer fra jobben...hehe!! "Heia PRIOR!"

Må også få takk alle sammen for en koselig kveld i går! Koselig at dere kunne komme!

Ellers så begynner Dennis å bli frisk, men Isabella er ikke helt i formen i dag stakkars.
Huff... fra den ene til den andre!!!
Surklet litt i brystet i går, og var UTROLIG urolig i natt.. Hostet litt også.. og det er sånn at man hører at det virkelig river i brystet på henne.. Lille kroppen!!
Får bare håpe at hun ikke blir verre. Nå har vi andre vært syke... Dennis har vært sykEST..hvis man kan si det sånn, og at Isabella skal bli like syk er ikke akkurat en koselig tanke.
NEI... krysser fingrene!

Skal også på Danmarkstur med mamma i mars.. blir morro! Motherdaughtertime!! *kvalitetstid* thihi!
Kan ikke huske å ha vært på farten alene med mamma, så det blir koselig!
Gleder meg... mammajente som jeg er c'',)

Snart er jaggu denne helgen over også.. tiden flyr riiimelig fort... snart er jeg jaggu 30 også!! Usj sier jeg bare! Neida.. ikke redd for å bli 30 i det heletatt, men det som er skremmenes er at jeg føler meg eldre...merkelig.. Går forhåpentligvis over..muhahaha!

Sitter her og lurer på om jeg skal ta med meg lille guttebassen min på kjøretur eller ikke..
Nåja.. Dennis er ikke så liten lenger, men vil alltid være mammas lille gutt c'',)
Nei.. vi får se hva som skjer!! Tæk det som det kjæm!

____________________________________________________
Det ble en liten kjøretur til Oslo på oss...
Var innom og hentet Katrine for så å ta en tur på Mc Donalds med Dennis.
Han syns jo at det er så stas der.
Happy Meal og lekerom er en fin kombinasjon for en vilter bojke som han!
Også er det jo litt greit også da.. får jo snakket litt "voksenprat" mens han er opptatt også :-)
Det var kjempe koselig å treffe deg igjen Katrine! Må få det til igjen om ikke så lenge..
Ble litt kort, men koselig! c'',)
(Tok bilde av deg også, men lovte å ikke legge dem ut.. så snill som jeg er så gjør jeg ikke det!)

Var også en kjapp tur innom mamma..må jo det når vi først er i nærheten! ...

Koselig som alltid!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar