Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, februar 01, 2007

Da har alvoret begynt...

Inger-Marit har sluttet!!

....og jeg er alene på jobben... hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl!!
Neida.. det kommer nok til å gå veldig bra, men det er litt rart...litt ekkelt, litt spennende og skummelt. Men har jo hatt opplæring i en mnd, så nå kan jeg ALT!! *kremt*

Det var avslutning i går, og må si at det ble en veldig tårevåt avskjed for alle sammen.. kjente at jeg hadde problemer selv om jeg ikke kjenner henne så godt, men blir liksom revet med av stemingen.. og ikke minst når en ser den ene etter den andre tar til tårer fordi hun har valgt å begynne et annet sted.
Så det er jo ingen tvil om at hun er populær blandt folket nei!!
Så det er stoooore sko denna dama skal fylle!!
Hadde det enda vært et par bukser..muhaha!

I morgen skal jeg være på kontoret helt alene så det er jo bare å hoppe i det c'',)

Dennis og Isabella har det fint om dagen.. Bella har hatt en liten lei tendens til å sutre litt, men tror det kommer av tannebissene som jobber seg frem! Dennis er veldig opp og ned i humøret så det er ikke lett å vite hvor jeg har noen av dem om dagen, men, men!
Er vel ikke så lett å skjønne seg på jeg heller! hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar