Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, februar 25, 2007

Søndag...

Ja... føler meg i grunnen litt bedre i dag. Kjenner at medisinene begynner å virke, og det er deilig!
Kan gå på do uten å krabbe tilbake... Men kjenner at det er litt igjen, men skal ikke klage.. kunne vært verre!!
Når jeg snakker om krabbing, så er Isabella helt klart i gang.
Hun krabber forsåvidt ikke enda, men hun kommer seg fremover... drar seg bortover på magen.. og farten øker mer og mer etterhvert.
Hun sliter litt med dørtresklene, men når hun først er over...
Morro! Har sittet i sengen noen ganger når jeg har gått inn for å hente henne også så nå går det fremover!
Ja.. hun har tilogmed begynt å sitte på bilen hun fikk til jul av sin mormor..
Ser så stor ut med en gang.. ja.. se bare selv!
Tok noen bilder med mobilen i går... skulle kanskje tatt kameraet, men..pøtt, pøtt!!

Ellers så har Stian blitt syk også, og Isabella hangler litt!
Huff..blir vi noen gang ferdige med disse sykdommene??

1 kommentar:

  1. Takk, takk! c'',)
    Blir bra før jeg vet ordet av det... *krysser fingrene*

    SvarSlett