Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


fredag, juli 02, 2010

Ferietime

I dag tok Isabella og med oss Adrian på camping. Hun har nemlig fri fra barnehagen denne uken. Så vi benyttet anledningen til å spørre mormor om vi kan få låne vognen en ukestid. Så her er vi. Mamma kommer kanskje en liten tur i morgen, og det en ganske så stor del av familien har også plass her så er langt fra alene. Koselig det da! Familie!
Det som også er litt fint er jo at Isabella flyr ute hele dagen. Det er jo deilig for henne. Pleier stort sett å finne seg ei venninne som hun leker med. Sist var det barnebarnet til et par i noen vogner bortenfor som var så heldig å få stifte bekjentskap med vår lille prinsesse. Tror ikke hun er her denne helgen, men vet at noen av mine søskenbarn også kommer hit nå. Så noen blir det nok å løpe rundt sammen med. Adrian er jo ikke så gammel i gamet enda. Må nesten si at det er litt godt at han ikke kommer seg så fort rundt om enda. Neste år blir det nok å henge fingrene i for å si det sånn. Hehe.. kan nesten ikke unngå og nevne løpestrengen ei mor har benyttet seg av her. Er jo kanskje noe vi kan slenge med leppa og si ”Han skulle du hatt i løpestreng!” osv.. men jaggu! Stakkaren fikk på sele med noen meters bånd. Greit nok i og med at moren slapp å løpe etter han, men hadde nok aldri satt en av mine i en slik gitt!
Huff.. nei! Da er det like greit at mor tar trimmen med på kjøpet! (Så det er neste sommer jeg skal bli sprek dere ;-)
Uansett… nå er vi på camping, og kommer til å ta en dag av gangen. Vet ikke helt når vi snur nesen hjemover igjen, men kose oss…DET skal vi!
Kjøpte nytt telt til henne før vi kom.. Det første hun nevnte da vi pakket ut var å få det opp ..ASAP!

Jeg fikk tilogmed lov til å komme inn på besøk.
Og du... 1 stk elefant inne i en marihøne.. ja... vel.. gikk overraskende greit egentlig! c'',)

Fornøyd gutt som titter igjennom myggnettingen på vogna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar