Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


lørdag, juli 03, 2010

Laurdag

Sitter i forteltet med tente lys, et glass hvitvin, en sjokoladestripe og musikk av Melissa Horn. Sitter her og nyter stillheten og koser meg. Eller.. for å si det sånn.. har akkurat fått med meg at Spania er videre i fotball VM. Ikke akkurat vanskelig egentlig.. Vært en spennende kamp tror jeg. Hørt banning og sverting.. Heiing og roping! Noen er i hvert fall veldig ivrig ikke så veldig langt unna her jeg sitter nå c’’,)
”Heia Spania!” sier jeg bare. Broder’n er halvt spansk så er ganske naturlig å holde med dem da. Ikke for det.. Adrian har Brasil lue som han har gått med en stund nå.. Har også brasil”drakt”. Ungene har for så vidt drakter til England og Spania også. Ikke det at vi prøver å helgardere oss på noen som helst måte.. Hehe! Hjelper jo ikke stort da.. se bare hvordan det gikk med både England og Brasil. Daniel var jo på en kamp for ikke så lenge siden.. Må være litt av en opplevelse det også. Må ha blitt ør i hodet etter all summingen av disse "dingsebomsene" som de blåser i kanskje, men tipper det er et minne for livet.
Nei.. Ikke følger jeg med, og ikke har jeg noen peil, men får da med meg litt ;-)

Tidligere i dag var mamma og Marianne innom på besøk. Rart.. mamma kom hit på besøk.. hehe.. er jo stort sett motsatt. Men koselig det var det! Fikk grillet litt og kost oss før de snudde nesen hjem igjen. Også fikk vi løpt sammen i regndråpene..hehe! Har ellers vært masse med min tante Iren (Mariannes mamma) som også har vogn her på plassen. Nevnte vel at en god del av min familie har vogn her? ;-)
Været har ikke vært helt til å bli klok på for å si det sånn. Varmt med litt kald vind. Så vindstille og sol.. og så åpnet himmelen seg og det pøste ned… virkelig bøtter med vann!
Ikke lett med klær på ungene gitt.. Emh.. Får satse på at skybruddet tidligere i dag fører med seg blå himmel og sol de neste dagene. Trenger ikke tropevarme.. langt derifra, men greit å slippe å kle av og på en på snart 7 mnd. Litt lettere med Bella der.. Huff… ble litt fortvilet i stad da det regnet som verst. Marihøneteltet ble jo klissvått. Helt fra seg skrek hun ”Teltet mitt!”... ”Det blir ødelagt!” Hun har nemlig en mor som sa i går at det måtte pakkes ned for natten.. I tilfelle det skulle begynne å regne. En får det i retur sier jeg bare..hehe!
Det står i alle fall ute til tørk nå.. så får vi se! Tipper det kommer til å være like fint i morgen c’’.)

Photoshooooot med mormor

Skeptisk?

Morro med kamera og ablegøyer.

Moder'n

Gliiiiis til fotografen

Adrian har fått seg ei ny venninne. Nå er det vel strengt talt Isabellas datter det er snakk om.
Altså mitt barnebarn, Vilde, men... er det så nøye da?

Øve seg på å blunke til jentene..hehe!

Tegnehjøre med Marianne og kidza.

Marianne og Mathilde.

Klargjøres for sengen.

I morgen er det ny dag, og nye muligheter!

2 kommentarer:

  1. Åååå, så koselig med Camping, tror jammen neste spareprosjekt må bli til ei campingvogn!!=) Bra dere koser der, regn eller ikke....å jeg håper marihønetelte er like fint i morgen!!=)

    SvarSlett
  2. Det syns jeg jaggu du skal gjøre. Her skal det i allefall spares :-) Må få meg en egen vogn etterhvert. Ungene elsker det! Koser meg jeg også da... ;-)
    NB! Teltet overlevde! Thihi

    SvarSlett