Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, juli 06, 2010

Siste dag på camping

I dag har det kun vært meg og Isabella her. Eller det vil si, mamma dro innover på jobben i formiddag. Har jo også en tante som er her, men ellers veldig stille. Merker forskjellen. Har jo tidligere nevnt at det er flere fra familien min som har plass her. Og én tante er ikke mye.
Kan jo si det sånn at jeg har så mange som fire tanter med hver sin vogn her.. Min mormor og morfar har også plass her. Blir familiereunion hver sommer kan du si..hehe! Syns det er veldig koselig egentlig. Blir ikke så ofte vi treffes ellers. Så er en flott mulighet til å treffe alle sammen.

Isabella, Adrian og jeg har gått en ganske så lang tur i dag. Vært litt rundt i byen, spist is, gått langs elven og tittet på gassevasse! Vi grillet også i dag. Litt stusselig å grille til oss to bare, men var jo litt hyggelig det også. Sommerkotelett til meg og pølser til henne. Har lovt henne pannekaker når vi kommer hjem.. er nok lei grillpølser nå stakkars!
I morgen snur vi nesen hjem igjen. Skulle gjerne vært her et par dager til, men skal bli godt å komme hjem også. Heim te’n far! Kan jo alltids ta oss en tur hit senere i sommer også. ;-)
Nei.. får vinne i lotto.. Hadde vært knall med egen vogn.
Da var det dagen i bilder:
Ny morgen..klar for mer action.

Frokost på lillemann ute i det fri.

Mathilde og Lisen på en liten nabovisitt.

Gutta Boys

Koser seg i vognen på trilletur.

Smiiiil

Posering

Koser seg med softis. Er det sommer..så er det sommer!

Gla' jente

Laks

...laks...

Gås... gjess...gassevasse!

Enda flere gåsevåser

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar