Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, juli 01, 2010

Tante Iren 50 år

Gratulerer med dagen til min kjære tante som fyller 50 år i dag.
Har vært i et selskap hos hennes datter Marianne i dag. Marianne og Martin hadde pyntet opp med ballonger og satt sammen langbord. Martin hadde kokkelert store deler av dagen og disket opp med masse god mat. Er nok ganske så sikker på at Marianne også hadde en finger eller to med i spillet.
Godt var det i allefall! Kjempe koselig!
Bursdagsbarnet

Tapas

Therese hadde bakt en nydelig kake til svigermor. (Var god c'',) )

Trene på ordentlig grep på ballen.. Så hvorfor ikke begynne på ballong?
(Og den sprakk ikke.. *bank i bordet*)

Var nå litt spennende også.

Ole Martin og Therese

Thomas

Lillemann

Besøk på fanget til "Onkel" Thomas

"Onkel" Kristian fikk æren av å mate...

...eller tvunget til å mate...hehe! Men var nå riktig så koselig!

Gavebord med masse godsaker.

Det gode vertskap.

Her prøver jeg å friste til babylyst... Come on da folkens! ;-)

Kose mammaen sin

Go' gutten Jonas

Isabella.. her veldig fornøyd med at hun fikk med seg denne buketten av ROSA (veldig viktig) HJERTE- (også en viktig detalj) ballonger.

Marianne og min lille pode.

Martin og lillemann.

"Onkel" Ole Martin og lillemann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar