Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, november 20, 2006

Jonas 3 år

Gratulerer med dagen Jonas.... selv om du skulle ønske det så er det 3 år du blir i dag..ikke 4..hehe!! Men 3 år à...gutten begynner å bli stoooooor!

Så i dag bærer det til Oslo for å feire min lille fetter!

Blir koselig... Har ikke sett dem siden i sommer!

Skal se om ikke jeg klarer å stjele et bilde fra Marianne sin space...... Har som sagt ikke så mange selv.... arg!!!

Hehe.... Et gammelt bilde, men skal da få tatt noen nye av deg!! Sjarmtrollet!!


----------------------------------------------------------------------------------



Har han ikke blitt stor???

Takk for at vi fikk komme på bursdagen din Jonas... koselig assa!!
Dennis storkoste seg i allefall.. ville ikke hjem han stakkars..

Så nå har slankekuren fått en bråbrems...hehe... MEEEEN.. var jo så masse gode kaker der...

Du er dyktig Lisen c'',)

Også var det jo veldig hyggelig å få hilse på alle sammen igjen også.. blir liksom litt lenge mellom hver gang, men nå som vi bor nærmere burde det jo bli litt lettere også!! c'',)
Kan jo hende at vi skal til Lisen igjen allerede til helgen..så.. ikke verst bare det..hehe!

Limer inn noen flere bilder jeg... er jo forsåvidt mange på spacen min da, men ...kan jo ikke stoppe der c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar