Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


fredag, november 03, 2006

Kjørte en tur til Oslo i går for å møte Katrine i sentrum.
Isabella var med, og vi koste oss med en god lunsj på Egon.
Må si det Katrine... det er utrolig godt å ha deg litt nærmere igjen!!
Digg, digg, digger deg!
Har kanskje sagt det før?? Hehe!!

Nå begynner det å nærme seg slutten på min permisjon, og tiden for jobbsøking er i full gang!
Krysser fingre og tær på at jeg får meg jobb ganske fort.
Kjenner at jeg er rimelig klar for det nå!
Virkelig... så.. er det noen der ute som har en jobb til meg så tar jeg pent i mot.. c'',)
Har et intervju med et vikarbyrå til uken så får satse på at det dukker opp noe der!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar