Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, november 09, 2006

Må jo først si at barneselskapet vi hadde her gikk veldig bra!
Gutta klarte seg i grunnen best uten at vi blandet oss inn, men lydnivået...GOSJ sier jeg bare!!
Og var det noen som sa bæsj-tiss-promp???
Hadde jeg fått en tier for hver gang en av de ordene ble nevnt så hadde jeg jaggu vært rik!!! hehe!
Money, money, money!!!


Stian har vært i Stavanger i et par dager nå.. så her har det bare vært meg og ungene. Ikke gjort såååååå mye ugang da... vi har ikke det!
Men må jo si at det skal bli godt å ha han hjemme igjen!

Hadde "hente besøk" av bilen i går..
Koselig det... ble barnebursdag light med pølser, brus og kake, men magene ble jo mette vil jeg påstå!
Så da har min kjære kusine kjøpt bilen min!!
Litt rart å sitte her uten gitt..hehe! Har jo en til da..eller Stian har, men det er ikke mye han får brukt den stakkars! c'',)
Kos dere sammen sier nå jeg bare..hehe!
Neida.. syns det er "godt" å bli kvitt den jeg. Planen var jo å selge den så hvorfor ikke nå? Så får Frkn. Marianne øvelseskjørt litt også!


Bye, bye "lille blå"!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar