Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, november 14, 2006

Mamma kom en tur på søndagen etter å ha hatt Dennis på overnattingsbesøk fra lørdagen.




Dennis hadde kost seg hos mormor... det er helt sikkert c'',)
Han var litt snurt fordi det ikke ble to netter... og da mormor skulle gå så var det så vidt hun fikk lov. Hehe.

Han hadde vært med en tur på Ikea hvor han for siste gang fikk leke i ballene.


Rart det der.. at nå er den lille gutten min plutserlig blitt for stor til det også. Syns det er litt vanskelig jeg.. å forklare han at "alt" som liksom er morro er han for stor til nå. Ja.. sånn som de bilene de har rundt på sentrene foreksempel... Det er jo bare såååå kult å kjøre en sånn en..!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar