Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, januar 28, 2007

Da er helgen snart over allerede...
Utrolig hvor fort tiden går når en har det gøy.. hehe!!
Her har det vært stille og rolig de siste dagene.. Vel.. sett bort i fra at Isabella fortsatt er rimelig sutrete om dagen... usj!! Det er ganske slitsomt at hun sutrer og gråter for den minste ting.
Bare det å skulle sitte på gulvet... eller når hun sitter på fanget noen ganger så er ikke det godt nok heller... Men nå er hun veldig flink *bank i bordet*... Hun sitter på gulvet med lekene sine og koser seg. Titter opp på meg med gjevne mellomrom for å vise mammaen sin hvor stor hun er.. Ja, du vet.. "Såååå stor!"
Må lære noe nytt snart... kjørt seg litt fast på å ta armene i været for å si det sånn c'',)
Det er iallefall utrolig morsomt for henne... og det er jo stas det da..
Nå har jeg snart jobbet i en mnd... og som jeg sa i stad så går det utrolig fort..
Hun jeg skal ta over etter er ferdig på onsdagen.. og etter det er jeg "på egenhånd"..
Spennende... skummelt, men spennende også! Så får vi krysse fingrene på at det går bra!...
Og ikke minst det at jeg kanskje får lov til å bli værende der også.. er jo bare vikar enn så lenge vet du!! Men er evig takknemlig for jobben og erfaringen den fører med seg uansett!!
Nei.. nå er det møkkableie som gjelder... ja... skal bli godt når en slipper bleiene!! hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar