Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, januar 07, 2007


Hipp, hurra for Ann!!!

I går hadde min tante Ann bursdag!!

Gratulerer med gårsdagen!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mathias 1 år



Stian og Isabella har vært i bursdag til Mathias i dag. (Mathias er en av de to guttene som Stian er onkel til...)
Tenk... 1 år alt.. tiden flyr..
Pga juletrefest på jobben var Dennis og jeg ikke med, men fått sett mange fine bilder... hiver inn noen her jeg c'',)



-------------------------------------------------------------------------------------------

Juletrefest!!

Vært juletrefest på jobben i dag..
Det er personalavdelingen som pleier å arrangere det så jeg var med for å hjelpe til.
Dennis var med meg, og tror nok at han syns at det var stas!
Nissen kom og greier... morro! Masse unger, masse pølser og mye morro for barna..
Håper at jeg får anledningen til å være med neste år også!
Så da er juletreet innhøstet.. og julen ryddet vekk for denne gang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar