Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


fredag, januar 05, 2007

HELG!!


For første gang på lenge kan jeg si at NÅ er det helg.... imorgen skal jeg sover lenge.. ja... for det skal jeg..
Stian skal ta ungene i morgen tidlig.. så denne dama skal purke og sove til hun våkner!! Deeeeeilig!
Rart det der.. snudd alt opp ned vi nå :-)
Vanligvis så er det jo Stian som står opp før oss og drar på jobben, men nå er det jeg som sniker meg rundt her om morran for å ikke vekke folket...
Dennis har jeg jo her da, og han er flink til å være stille også.. gutten til mammaen sin det!
Blitt stor nå.. er veldig mye mer med syns jeg..
Vi hadde et lite juletreprosjekt i dag! Dennis og jeg har sanket sammen kuler, glitter og lys.
Han er flink til å hjelpe til.. lyste som en sol for hver kule han tok ned.. eller for ikke så snakke om for en ÆRE det var å kunne sette inn treet i boden(kunstig)...(og jada.. det er pakket HEEELT ned), og låse etter seg!

"Jeg er så stor jeg nå vet du mamma!" Den er grei sier jeg bare!

I går var han på nissejakt her... fylte opp med nisser på kjøkkenbenken.
Så nå er det så og si ikke jul her lenger... sett bort ifra at det snødde DE flakene for ikke så lenge siden.. NÅ skal det snø liksom.. LITT for sent eller?? *sukk*

Vært på tlf til Stian i dag og hentet noen bilder... legger de inn jeg... Gamle da, men syns de var ganske fine!! Og deler jo selvfølgelig med dere c'',)
På det øverste bildet er Isabella bare noen timer gammel... masse hår!!



Vel.. får vel avslutte med å ønske dere en riktig god helg!!
Kos dere.. slapp av og plei deg selv.. det skal jaggu jeg gjøre c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar