Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, februar 15, 2007

Bakar, og bakar!!

Nå er det kake i ovnen, og det luktet greit godt her syns jeg!!!
Synd den ikke skal taes "hull" på før i morgen..hehe!!
Ikke for det.. skal jo liksom være flink så det er ikke lov til å røre uansett... bare i morgen c'',)

Vært hjemme med Dennis i dag.. syk han stakkars!
Stian var hjemme med han i går, men måtte på jobben i dag, så da var det min tur.
Tror ikke det er influensa, men han har ikke akkurat vært noe tess de siste dagene!!
I dag var det så vidt han hadde stemme.. så store deler av dagen i dag begynte med hvisking.
Stakkars liten. Ikke noe morro med syke barn!

Å jo... gjett hvem som har funnet ut hvordan hun skal komme seg frem her i verden??
Det går litt smått, men hun drar seg frem med armene mens beina desperat prøver å få fortgang i prosessen.. thihi! Har prøvd å filme det, men det er jaggu ikke lett.. hun er jo såååå flink.. helt til kameraet kommer på! Full STOPP med en gang! hmm.. men skal nok klare det!
Hun er jo så søt der hun jobber seg frem.
Så i dag har jeg ryddet i de nederste hyllene.. sjekket rundt omkring og passet på at hun ikke får tak i noe "fy,fy!"
Så nå er det fritt frem for frøkna, men det er vel ikke lenge før morsan må rydde litt høyere opp også ;-)

I posten i dag så fikk jeg et kjempe koselig kort av Daniel... Tusen takk!! Du er en knupp!!
Satte kjempe pris på det! Virkelig! Heldig som har deg som broder ja!!
Glad i deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar