Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


lørdag, februar 10, 2007

Sukk!!

Akkurat vært ute en tur på egenhånd... Vært og tittet litt rundt om i Askim sentrum. Dårlig med tilbud om dagen..hehe!!! Fått kjøpt meg to gensere til 39,- stykke, så kan ikke klage c'',)
Hadde egentlig tenkt til å klippe meg litt også... det er sååååååå altfor lenge siden sist nå!!!
*flaut*...
Så tenkte som så at i og med at jeg var alene så var jo det en ypperlig annledning nå.. men når jeg kom til dit så var det to frisører som bare stod og snakket med hverandre som om jeg ikke eksisterte der jeg stod i kassa og ventet på å få hjelp!!


ÆRLIG talt!!! DET gidder jeg ikke... så ellers takk sier jeg bare!!!


Kan dra til noen som VIL klippe meg!!! Som VIL ha pengene mine!! Så gyyyyyselig er jeg da vel ikke?!?! NEI.. ikke akkurat superbra service nei!!!! Dårlig!!!



Ellers så må jeg jo takke Daniel da... snill som han er så har han sørget for at søsteren hans har underholdning om kveldene!! Vi driver å følger med på Grey's Anatomy om dagen... og må si at den serien er riiiimelig fin!! Ler og snufser om hverandre jeg!!


Så har du ikke fått det med deg, så burde du sjekke det ut c'',)


Så nå er det det Sopranos og Grey som surrer og går...
Litt forskjellige typer kanskje, men morro læll!!

(Jada mamma.... du skal få låne du også... hehe!!!)

2 kommentarer:

  1. Takk jenta mi, gleder meg.

    SvarSlett
  2. Du kan få det med deg når du kommer i dag!!

    SvarSlett