Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


lørdag, februar 10, 2007

Ja..nok en gang lenge siden jeg har skrevet her....

Meeeeen.. jeg skriver...hehe!!

Vel...hva ska'n skrive liksom?!?!
Må jo si det at det går bra på jobben om dagen.. har plaget Inger-Marit et par ganger, men ellers så har jeg flydd solo!!
Spennende...

Ellers så er vi "barneløse" denne helgen.. Dennis har "bortehelg", mens Isabella er hos min tante Iren...OG Marianne da... hun er med å passer på c'',)
Meningen var at vi skulle ta en tur til Danmark denne helgen, men det var utsolgt det som var.. Fikk nemlig et gavekort av mamma til jul som vi ville bruke, men neida.. dengang ei!!
Vi tar det igjen en annen gang. Men vi får da hatt en skikkelig "kjærestehelg" for det.

Ja for det er jo litt viktig det noen ganger også... og bare være kjærester mener jeg...
Må jo smile litt da.. Vi lå i "skje" og leste Pondus på sengen i går.... sååå koselig!! Like goooood old days... koselig!! Hva en ikke setter pris på!! *sukk*
I dag skal vi baaaaaare kose oss!! Takk, Iren... og Marianne!

Apropos Marianne... hun var her hos meg forrige helg.. fra lørdag til søndag! Eller.. var vel mesteparten av tiden i Sverige..hehe! Neida!!

Eller jo.. vi var en tur over grensen og tittet litt også.. shoppet litte granne!!
Så på filmer og skravlet...!! Koselig...!!

Og takk til mamma som var barnevakt for begge barna!! Dennis hadde kost seg så hos mormor at han ikke ville bli med hjem igjen da jeg kom for å hente dem. Tårene rant stakkars!!

Setter inn noen flere mobilbilder...

Alltid morro med bilder!!.



1 kommentar:

  1. Hei på dere!

    Takk for at jeg fikk låne mine vakre barnebarn. Hadde en kjempekoselig helg. Gleder meg til neste gang. Stor klem fra mamma (Mormor)

    SvarSlett