Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


fredag, februar 23, 2007

Nei, fy assa!! Nå har jeg jagg klart å få kraftig bronkitt/lungebetennelse og influensa! Hurra!!
Hadde mistanke om at influensaen kom da jeg kjente verkingen i kroppen, men var på jobben et par dager før jeg måtte kaste inn håndkleet. Blir jo så fort tett pga astmaen så nytter i grunnen ikke. Ikke noe morro å være en smittefare for andre heller!
Så jeg dro til legen i går, og endte opp med en sykemelding og medisiner.
Så nå sitter jeg da hjemme alene med dårlig underholdning av Interaktiv frokost på TV Norge. Ikke for det... ser jo ikke akkurat på det, så kan ikke akkurat skjønne at jeg gidder å ha det på! Men,men.. selskap!
Harald ("svigerfar") har vært her og hentet begge barna for å levere de for meg. Isabella skal jo være hos dem, men han tok med seg Dennis også. Snilt! Takk Harald!

Kjedelig å være ny på jobben, og så ende opp med en sykemelding på over en uke!!
Nei.. ikke bra, men trøster meg med at jeg ikke kan noe for det!! Kan jo ikke det!

Men,men.. skal ikke sitte her og syns synd på meg selv.. kunne vært SÅÅÅ mye verre!!
Så tar det med et smil og fokuserer på å bli frisk!! Jupp, jupp!!

Ha en super helg!!

2 kommentarer:

  1. Hei jenta mi!

    Du ser ikke mye pigg ut. God bedring. Glad i deg.

    Stor kos fra mamma

    SvarSlett
  2. Hehe.. nei.. ser jo helt sebra ut!! Thihi! Takk!

    SvarSlett