Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, april 26, 2010

Dåp

Da var endelig dagen her. Eller... endelig.. kom da fort nok! Fytti katta.. burde heller si PLUTSERLIG var dagen her! Og for ikke å snakke om hvor fort klokken faktisk klarer å bli 11.00 når en skal ordne med dåpskjole, penklær,kaker og dilldall! Dagen gikk veldig fint. Vi kom da i mål. c'',) Det gikk veldig fint i kirken syns jeg. Det var barnegudstjenste med dåp, så det var sang, musikk og dans som stod på tapetet. Det falt jo i smak blandt både de yngre og eldre i dåpsfølget i allefall c'',)
Da gudstjenesten var over dro vi til Gilje hvor vi spiste snitter og kaker. Kjempe koselig at så mange kunne være med. Gikk ganske så bra det også syns jeg. Følte i grunnen at jeg ikke  fikk snakket like mye med alle, men bittelitt med de fleste.. men sånn blir det somregel. Blir litt oppdelt, hit, dit... frem og tilbake. Blir jo flyvende fra den ene til den andre mener jeg! c'',) Men håper at gjestene hadde en positiv opplevelse uansett!
Adrian fikk masse fint, det er en ting som er sikkert! Tusen takk alle sammen.
Setter inn noen bilder, men må si at Adrian sov igjennom hele selskapet omtrent.. så det ble desverre ikke tatt så mange bilder av dåpsbarnet i kjolen. Tanken var jo at han kom til å våkne snart.. nei.. nå da.... eller .. hva med nå??? Men neida... sov som bare det han! Sliten etter mye mas sikkert.
Klar for dåp

Stolte foreldre

Onkel Espen skal bære

Vente..vente!

Det følges nøye med fra alle kanter

Dennis fikk lyset, og Isabella fikk servietten

Oppsamling

Da var det overstått

Ikke lett å ta bilder av barn med "maur i rompa" c'',)

Stolt storebror


Gutta Boys
Isabella

Tantegutten min, Oliver

Det manglet ikke på "pakkehjelpere". Kø og orden for å hjelpe Adrian. "For han sover han vettu.. kan ikke åpne pakkene selv da!" ..hehe!

3 generasjoner og full kaos ;-) (Visste at jeg ikke skulle tatt av de høye skoene... sukk..hehe)

Kake (som du sikkert ser...hehe)

Kim-Andre som syns det var stas med fetter'n på fanget!

Martin og Marianne

Stian, farmor og meg
Stine og Adrian

Gutten til mormor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar