Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, april 12, 2010

Smykker, smykker, smykker...

Har opprettet meg en egen "hobbyblogg", men kommer kun til å benytte meg av den til å legge ut det som er ferdig.. Og når det ikke skal skrives noe særlig av meg der så jeg må jo gjøre det her..hehe!! For jeg har fått litt dilla om dagen! Må si det. Skulle ønske jeg hadde en plass jeg kunne rigget det opp slik at det kunne stå fremme heletiden. Men, men.. får dra frem perler, tenger, waiere og dupleditter sånn innimellom når jeg har tid. Lagde forresten et par nye ting i dag. Blant annet dette:

(Resten ligger inne på den andre bloggen)

Fått endel henvendelser vedrørende smykkene så det er spennede å se om jeg får solgt noe av det..Hvis ikke så får jeg smykke meg selv da! Hehe! Morro er det å lage i allefall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar