Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, april 29, 2010

Giveaway

Da har besøkstelleren min passert utrolige 1000 besøkende siden februar i år. Må si at det er utrolig koselig at dere titter innom. Enten om du sjekker ut innimellom, har lagt deg til som følger eller rett og slett snublet deg inn på bloggen.
Dette må jo i tradisjonstro feires på bloggvis c'',)
Har derfor min første giveaway, så vi får se hvordan dette går c'',)
Premiene jeg har plukket ut er tatt fra min  hobby blogg, og er noen av mine nyeste kreasjoner.
Så meld deg på c'',) Blir du trukket ut kan du velge mellom disse to armbåndene:


Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en hilsen under dette innlegget. Gå inn på kommentarer, og skriv noen ord- da har du automatisk tatt et lodd!
Legg gjerne inn en post på din egen blogg dersom du har, alle kan delta!

Jeg trekker en vinner om to uker, altså torsdag 13 mai.

Lykke til ♥

25 kommentarer:

  1. Så utrolig lekre armbånd!! Jeg trekker et lodd;)

    SvarSlett
  2. Du er kjempeflink :)) Har sett litt bakover i bloggen din og jeg er stum av beundring!!! Og dessuten har du nyyydelige barn, bildene her inne er herlige og jeg bare elsker bakgrunnen din her i bloggen :)) fortell meg gjerne hvordan du fikk dette til :D

    Vil gjerne ha et lodd å være med i trekningen av et armbånd <3

    SvarSlett
  3. Så kjempeflink du er :))

    SvarSlett
  4. Nina-Silje29 april, 2010

    Du er kjempe flink :) Kjempe fint armbånd :)

    SvarSlett
  5. Trekker veldig gjerne ett lodd jeg vettu :D Og så flink du er med hobbytingene dine! Og den Ole Brumm stolen var jo også bare nyyyydelig!! Kjempefine armbånd og stæsj du lager :D

    SvarSlett
  6. Tonje Celin (tonjeoglillegutt)29 april, 2010

    Klart jeg vil ha et lodd!! Kjempe nydelig armbånd :D

    SvarSlett
  7. Hege (Malina84)29 april, 2010

    Kjempefin blogg, nydelige smykker og kreativ jente :D

    SvarSlett
  8. Så fin blogg, og gratulerer med å rundet 1000 treff :)
    Takk for at vi får ta en kikk inn i din verden
    Jeg vil gjerne ha et lodd, og jeg skal selvfølgelig linke deg inn i min egen blogg.
    Om du vil inn å kikke der, er du hjertlig velkommen;)

    SvarSlett
  9. Fine armbånd du har laga da, eg tar gjerne eit lodd! :) Og no skal eg snoke litt på hobbybloggen din som eg ser det blir snakka om her! ;)

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne være med. :)

    SvarSlett
  11. Hei og hopp! Jeg må også si at den stolen var skikkelig fin altså!!! Jeg fölger med på alt du skriver, men ikke alltid jeg legger igjen et spor:)

    SvarSlett
  12. Uuuuhhh !! Det øverste var herlig !!! <3
    Deltar GJERNE !!!

    SvarSlett
  13. Nydelig blogg og utrolig mye fint du lager:) skal følge denne videre ja:) masse klemmer:)

    SvarSlett
  14. For en herlig blogg :)
    Denne skal jeg følge videre, masse flott her inne. Jeg vil gjerne ha et lodd i trekningen av et armbånd :)

    SvarSlett
  15. Kommer snublende inn på bloggen din, men er gjerne med i giveawayen jeg :)
    Spennende blogg :)

    SvarSlett
  16. Så utrooolig mye lekkert du lager!! Jeg likte det øverste armbåndet veldig godt, lekkert! :)

    Jeg har lagt meg til som følger, venter spent på neste kreasjon! :)

    Ta gjerne en titt i bloggen min også, en link derfra inn hit kommer straks! :)

    SvarSlett
  17. Må så klart hive meg på her søss.
    Flink som alltid er du, og jeg er super fornøyd med alle smykkene fra deg!
    kanskje kommer et armbånd i posten også? hihi

    Love ya!

    Minamor

    SvarSlett
  18. Her var det mye fint :) Blir med i trekning jeg:)

    SvarSlett
  19. Kjempefine armbånd! Vil gjerne være med :)

    SvarSlett
  20. Fy søren så flink du er, imponerende!!
    Jeg kom over bloggen din inne på babyverden,
    og det var jeg glad for at jeg gjorde :)
    Her var det masse som jeg ville lese.
    Håper jeg er heldig i denne runden og vinner det NYDELIGE rosa armbåndet du har laget.
    Kommer straks med en ny konkurranse på min egen blogg, så følg med :)

    SvarSlett
  21. Kjempefine!! Jeg blir gjerne med :)

    SvarSlett
  22. Britt Helen03 mai, 2010

    Hei! Fikk endelig tid til å gå inn for å sjekke hva du driver med... :) Koselig å følge med selv om det hadde vært enda mer koselig å treffes. Men så er jo vi i gang med vannkoppene her :) Det rosa armbåndet er jo knallfint, og her i huset er vi jo rååååsa!

    SvarSlett
  23. Så kjempe fin blogg du har :) Og for noen nydelige armbånd :) jeg er gjerne med i trekningen :)

    Her er bloggen min:

    http://tinerenate88.blogg.no/?c=1262871711641

    SvarSlett
  24. Nydelige armbånd =)
    Jeg er gjerne med i trekningen =)

    SvarSlett
  25. Tusen takk for mange koselige meldinger her!
    Ville ikke kommentere før trekningen var unnagjort. Trengte ikke lodd mener jeg...Hehe!

    SvarSlett