Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, april 14, 2010

Farget håret!

Ja.. var vel greit på tide det altså.. Satt og tenkte tilbake til når jeg var hos frisøren sist, og det er jaggu ikke mindre enn OVER 4 mnd siden. Så altså.. slitte tupper?? emh.. ja.. kan si det sånn. Ettervekst? Hva er det for noe liksom. Vel...Passet på å kjøpe hårfarge sist jeg var i Sverige (en av de tingene du faktisk kan spare på  hos vår kjære nabo). Og du vet.. velge hårfarge.. håpløst! Hvilken farge? Lys? Mørkt? HVOR mørkt vil man ha? Brunt? HVORDAN brunt? Lys brunt? Mellombrun? Hva med Rødbrun? Eller hvorfor ikke ta mørkbrun? Eller mahognybrun? Hallo Morn!
Det er bare å putte fingeren i munnen for å sjekke hvilken vei det blåser..også tar man den som virker grei.
Så her endte jeg opp med Rødbrun..Du vet mørkbrun.. med en anelse rødt..En liten dråpe faktisk! Litt spill må man jo ha.. må da vise at man er litt spennende.. ikke grå mener jeg! ;- ) *kremt*)
Så i dag fikk jeg muligheten da Adrian skulle ta sin formiddagslur. Klinte inn farge, og jo mer jeg klinte det inn.. jo rødere ble det i panna. Litt engstelig på en måte..ja! LITT redd for at resultatet skulle ende opp i en blodrød glorie i etterveksten. Kobber mohawk! Lekkert!!
Mens jeg ventet på at de berømte 25 minuttene skulle gå så leste jeg videre på forklaringen av etterbehandlingen. Du vet.. "kuren" som skal tas i etter at alt er skylt ut osv.. Og det stod det:
Så vet dere det jenter.. det er uhyre viktig å ikke stresse de siste minuttene altså. Ta for all del ikke salto i dusjen mens du venter. Eller for ikke å snakke om å såpe deg inn... Vänta i lung och ro! Viktig... viktig! c'',)
Var litt stresset da jeg så vannet jeg skylte ut. Oransje! Og resultatet??  Vel.. ble ikke signalrødt, men syns det er litt vell mye rødt oppi der for å si det sånn! Tok bilde, blir ikke riktig lys, men du kan jo få se! c'',)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar