Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, april 18, 2010

Helgen

Denne helgen har gått fort. Jeg har ikke fått skrevet noe så jeg skal oppdatere litt :-)

Fredag:
Først var Adrian og jeg innom jentene i barselgruppa. Det er nemlig bare jenter der....også Adrian da! Så kan si det sånn at han er et lite avbrekk blandt alt det rosa..hehe! Han er jo heldig da..kan velge og vrake! Huff..godt de ikke begynner så tidlig! ;-)
Deretter var det å få levert Dennis til pappaen sin, før det ble handling av bursdagsdubleditter til Iabellas barneselskap som skulle være på lørdagen. Tenk.. lille snupp blir 4 år til mandagen! Syns det har gått fort jeg! Vips så er Adrian 4 år også!
Så på fredagskvelden var det baking av sjokoladekake som stod i fokus for min snaaart fireårige snuppelupp! Eller... var vel mer opptatt av å få sleiket av all sjokoladen på rørepinner og sleiver! c'',)

Kake ble det iallefall c'',)

Lørdag:
Isabellas store dag. Nedtellingen har vart lenge og de siste dagene har gått utrolig tregt! Men så kom den store dagen.. Må jo nevne her at hun sov knapt den natten. Var veldig urolig. Så utgangspunktet var ei litt sliten jente som hadde vondt i magen av forventninger til hvordan dagen kom til å bli.
Muffins ble bakt og bord ble dekket. Disneyprinsesser all over c'',)
Det ble til slutt 3 jenter og 4 gutter som fikk kjørt oss voksne i et par timer. Marianne og bestemor Aud hadde kommet for å hjelpe til. Tok masse bilder, men igjen til dette med bilder på nettet. Legger ikke ut av andres barn uten å ha hørt med foreldrene først. Men her har du ei som var fornøyd i allefall:
Det gikk kjempe fint. Over all forventning. Men greit sliten etterpå for å si det sånn!

Søndag:
I dag har mormor vært på besøk. Hun hadde med seg bursdagspresang til Isabella. Noe som ble tatt i mot med et smil c'',) Hun fikk to søte kjoler med hver sin strikkejakke! Gjett om ei som gleder seg til sommeren. "Da kan jeg gå uten strømpebukse og genser nemlig!", hehe!


Ellers har det vært en ganske stille dag. Isabella har blitt ganske så snørrete og hostete så vi har vært inne i dag. Ikke noe vits i å dra ut i vinden og bli mer syk. Med dåp om en uke så er det kanskje greit å holde oss friske.

Jo... Dennis skrev for en tid tilbake et brev til slottet. Til selveste Kong Harald c'',)
I det så stod det at han ønsket å bli tjener (Vil jobbe for kongen på slottet)når han blir stor. Du vet... viktig å søke i tidlig alder. ;-)
I all virrvarret som var i går, glemte jeg helt å gå i postkassen, så den ble ikke tømt før i dag. Og der lå det et brev til han fra Det Kongelige Hoff! :-D
Der var det et brev skrevet på vegne av kongen, samt et bilde av kongeparet. Snakk om stolt gutt! Morro!

Kjempe bra at de tar seg tid til å svare på sånne henvendelser.

Det som også lå i postkassen var nytt brev fra kommunen ang Adrians barnehageplass til nyåret. Fikk nemlig en plass her for noen uker siden. Plassen han fikk var i en annen barnehage enn den Isabella går i. Utrolig tungvint.. i tillegg til to forskjellige barnehager skal Dennis kjøres til skolen også. Det hadde blitt tre stoppesteder for avlevering av ungene morgen og ettermiddag. Men i brevet jeg fikk idag stod det at han fikk plass i Bellas barnehage!Supert! Kjenner meg kjempelettet for å si det sånn. Selv om det er lenge til nå.. så er det godt å vite at det er i orden...Utrolig deilig!

Helgen har med andre ord gått ganske bra! I morgen er det mandag, bursdag... ny uke... og nye muligheter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar