Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


søndag, mars 21, 2010

Bursdagshelg

Må først og fremst gratulerere min lillesøster, Mina, med dagen i dag!
Er vel ikke så liten lenger, hun heller.. men når jeg er eldst.. vil hun alltid være minst..hehe!
Håper feiringen gikk fint i går, og at formen er overkommelig i dag.
Grattis!

****************************************

Dennis og Isabella har også feiret bursdager denne helgen. Dennis skulle til sin store kjærlighet så var nøye med kortskriving og fiksing av sveis. Isabella var mer opptatt av kjole og strømpebukse, men skulle også helt klart pynte seg for sin store kjærlighet i barnehagen som også skulle i selskapet.
Gaven var et smykke som jeg har laget. "Du vet.. jenter vil ha smykker skjønner du, mamma!"
Klar for fest c'',)
Isabella..eller "Tullabella"
Klar til avgang *fnis*!

2 kommentarer:

  1. Så fine de var!

    SvarSlett
  2. Hehe.. takk! Merker at de begynner å bli litt nøye på hvordan de ser ut i speilet når det skjer noe spesielt. Viktig, viktig...hehe!

    SvarSlett