Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, mars 17, 2010

Likheter

Fikk for en stund siden en liten "utfordring" av Stine om å finne noen bilder for å se hvor like ungene er.  Nå har ikke Dennis samme pappa som de to andre, så har tatt de to yngste. Har ikke akkurat så mange babybilder av Dennis digitalt, men skal prøve å finne flere. HEEELT like er de jo ikke, men syns det er noen likhetsTREKK i allefall. Hva syns du? Har"stemplet" bildene ettersom det er mange som "knabber" bilder på internett så kommer til å gjøre det fremover! Bedre å være sikkert syns jeg! Det er MINE barn.. ikke noen andres c'',)

Adrian
Isabella

Adrian
Isabella

Adrian

Isabella

1 kommentar:

  1. Ingen tvil om at de er lagd i samme formen :) Like nydelige begge to oxo!

    SvarSlett