Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, mars 09, 2010

Flaskekoking og pulvermåling


Må innrømme at jeg leker mer og mer med tanken på å gå over til flaske.. Men syns egentlig at puppen begynner å stabilisere seg litt.. Adrian klarer seg så lenge som neeeeesten 3 timer mellom hvert måltid nå.. er vel kanskje litt mer som 2 1/2 time, men alikevel.. er jo ganske bra det! Er jo i grunnen ganske lettvint med den puppen da... er liksom alltid der. Alternativet er flaskekoking og NAN..
Har ordnet noen flasker i det siste, men når jeg ser hvor mye pes det kan være så må jeg si at jeg nøler litt.. Får vel heller bite tenna sammen litt til.. Har vi klart oss så langt, så skal vi jaggu klare litt til! c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar