Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


lørdag, april 10, 2010

Besøk hos Iren

I dag tok vi oss en tur til Holmlia. Min kjære tante bor der, og ettersom det er en stund siden vi har vært på besøk, var det jaggu på tide nå! Så vi pakket med bleie og alt mulig tilbehør og kom oss av gårde. Du vet... Er som et pakkesel når en drar bort med ungene! Hehe!
Ordentlig kos å se henne igjen. Ble fullt hus der til slutt. Ole Martin, Marianne og Jonas kom også. Mamma var der fra før, så når vi fem kom i tillegg ble det folksomt! Koselig! Tok litt bilder da.. som vanlig c'',)
Ikke beste kvaliteten på bildene, men ser forhåpentligvis hva det er på dem c'',)
Sitte fanget c'',)

Fikk lov å låne noe av Mariannes gamle Barbieutstyr! Midt i blinken!

Og Marianne måtte selvfølgerlig være med å leke! Slapp ikke unna ;-)

Men så var det jo litt koselig også.

Dennis og Jonas fikk låne gamle legoen til Ole Martin og Thomas.

Veldig opptatt her kan du si..hehe!

Ole Martin fikk mimret litt oppi legokassa også c'',)

Luringen

Alltid like blid c'',)

Det ble tatt noen flere bilder, men da jeg skulle legge de over på pc'n ble batteriet tomt før overføringen var ferdig. Får legge inn de siste senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar