Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, april 27, 2010

Ut på farten..

I dag har vi vært på kafé med Camilla. Har prøvd å få det til tidligere, men måtte utsette det pga alt som skulle vært klart til dåpen. Så nå fikk vi endelig muligheten, og må si det var ganske så koselig! Må absolutt gjentas. Fikk ikke tatt bilde da, men knipset et av Adrian i vogna.. så da hiver vi inn det c'',)


Etter lunsjen var det en tur på jobben som stod for tur. Der traff vi mange av gamle kjente for å si det sånn! Blir liksom rarere og rarere å ta turen innom syns jeg. Er jo selvfølgerlig fordi jeg ikke er der hver dag nå som jeg har permisjon, men er en litt merkelig greie. Men ikke misforstå.. det er kjempekoselig å se alle sammen igjen. Savner jobben. Gjør det! Trives så godt der. Men får vel prøve å nyte resten av permisjonen....Satser på at jeg klarer det ;-) Thihi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar