Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, april 19, 2010

Isabella 4 år

Tenk...lillemor er 4 år blitt... Helt utrolig hvor fort tiden går. Når jeg ser tilbake på ting som feks de eldste innleggene på denne bloggen så må jeg si at tiden flyr fort. Tullet litt på facebook om at jeg snart blir bestemor, men skal ikke si det. Plutserlig så er jeg der! Er nok noen år igjen til enda, men... Kommer nok til å få samme følelsen da.. at tiden går fort mener jeg! Mimre tilbake på den gang mine barn var små osv.
Så altså.. da Isabella våknet i dag, var hun jammen meg ett helt år eldre enn hva hun var da hun la seg i går. DET var rare greier. Og for ikke å snakke om litt mystisk. Ja, for hva skjer egentlig med deg den natten du blir et helt år eldre når du våkner igjen?!? Her er det i allefall ingen tvil... Hun har blitt myyye større! c'',)


*************************
Isabella i bilder

0 år

1 år

2 år

3 år

4 år

1 kommentar: