Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


onsdag, april 28, 2010

Kosestund

Garasjeporten til blokka skiftes ut om dagen. Det medfører mye banking og borring. Dette førte igjen til en urolig gutt som ikke fikk sove. Og det at det striregnet ute hjalp jo heller ikke akkurat! Fikk ikke trillet ute heller da mener jeg! Så jeg tok han med meg på sengen og la han i armkroken min. God nærkontakt med mamma gjorde at lillemann sovnet midt i alt bråket.
Og jeg må si at jeg storkoste meg der han lå og pustet søtt og rolig i mammaes armer. Prøvde å ta et bilde, men ikke så lett i mørket. Må nyte stunder som dette.. før vi vet ordet av det er han voksen og da passer han ikke inn i mammas armkrok lenger! c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar