Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, april 05, 2010

Påsken er over!


Ja.. da var påsken over for denne gangen!
Denne store høytiden har gått stille for seg for oss i år i allefall. Vært hjemme stort sett hele tiden. Vært en tur innom mamma i Oslo, men ellers så har vi klart fint å kose oss hjemme med påskegodteri. Har jo ikke akkurat vært det beste været så har ikke fått vært på de største utfartsprosjektene, men får heller benytte anledningen fremover nå som våren er på vei. Føler det på meg.. må bare komme nå!
Påskeaften hadde vi besøk av et vennepar og deres to barn, Helmine og Sebastian. Passet veldig bra, for Helmine og Isabella leker som regel veldig fint sammen, og det samme gjør gutta. Så her var det stille og rolig en stund... til en forandring. Mine kjære søte små har nemlig en tendens til å gå i tottene på hverandre om dagen.. sukk! Meeen.. søskenkjærligheten blomstrer.. jada!
Hva nå søskenkjærlighet EGENTLIG er kan man jo lure litt på.. men her er det ingen tvil om at den kan være litt mistolket om dagen. Altså.. krangling..knuffing.. skriking.. gnåling og kjefting! Vel.. får håpe at det bare er en periode.. og at det går over snart.. Denne dama begynner å bli litt desperat her..
De trenger nok litt tid hver for seg i hver sin aktivitet.. så vi får bare ta tyren ved hornene og sparke i gang noe!
Gi meg gjerne noen tips!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar