Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, april 22, 2010

Dåpsgave

Da Isabella ble døpt malte jeg en stol til henne med Askepott som motiv. Malte også på navn, fødselsdato, vekt og lengde. Stolen har hun brukt masse, og kommer nok til å bruke den fremover også.


Til helgen er det Adrian sin tur, og det betyr jo at moder'n må male en ny til minstemann!
Så her er kjøkkenbordet rigget til med malesaker til den store gullmedaljen.
Kommet ganske langt, og håper at jeg blir ferdig i løpet av morgendagen. Legger ikke inn noe bilder før etter dåpen. Mye morsommere når det ikke er noen som har sett den enda. Bortsett fra oss her hjemme da så klart. Forrige dagen hadde jeg besøk av Isabella ved bordet, og i dag var det Dennis sin tur. (Har liksom  passet seg sånn at det har vært en om gangen. Ganske greit egentlig). De har malt hver sin gave de også!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar