Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


fredag, april 30, 2010

To små *emh* bursdagsbarn!

Ikke alle som klarer å få barn på nøyaktig samme dato.. min tante klarte det.. og dermed er det faktisk to av mine søskenbarn som har bursdag i dag! Victor og Mathilde ble plutserlig et år eldre da de våknet i morges!
Gratulerer til dere begge!

(Mye morro en kan ha i Paint gitt..Nå vel... men dere ser vel at det er dere??hehe!)

Victor, i og med at de fleste bildene jeg tar av deg blir sånne som dette:

....har jeg vært nødt til å stjele et fra facebooken din! Må jo ha bilde av deg her! c'',)


Også må vi jo bilde av Mathilde c'',)

Trampolinebilder fra i fjor sommer! c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar