Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, april 13, 2010

Svigers på besøk!

I dag har vi hatt mine svigerforeldre på middagsbesøk.



Jeg lagde calzone, mens Isabella stod for underholdningen. Hun har nemlig fått ganske så dilla på "Barbie Girl" med Aqua!
Ganske så opphengt i Barbier om dagen kan du si. Så da hun ble fortalt at det faktisk var en sang som het det også.. ja.. da var det gjort! Hehe! Så etter middagen var det dermed duket for sang og dans til Barbie Girl. Må jo nevne her at Aquas "Best Off" fikk kjørt seg litt mer enn bare den ene sangen..hehe! Jenta hadde nemlig tatt på seg kjole, caps, lipgloss og smykker for anledningen. Ja.. skal det være så skal det være! c'',)
(Skal si hun var fornøyd da pappa kom hjem med cd'n til henne... Rett inn på rommet for å høre på. Skal si at mamma begynner å bli lei nå i etterkant, men..hehe!) Altså.. musikken på og jenta i litt flau og usikker småmiming FØR hun blir varm i trøya! Og jada.. endte opp med å løpe frem og tilbake over stuegulvet og vrikke på stussen! "For sånn danser man nemlig!" Må nesten legge til her at jenta er utrolig flink til å synge og danse så dette blir spennende fremover!

Dennis har fått smaken på våren og var stort sett ute og lekte med kompisene sine. Sikkert like greit. Mammaen hans hadde nok prøvd å overtale han til å vise oss Moonwalk og skikkelig hoftevrikk fra den kanten også!c'',)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar