Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


tirsdag, april 27, 2010

Lets Zuuuuuuuuuuuuuumba!

Vel.. etter de ukene som har vært og ikke minst dåpen så er det jaggu på tide å begynne å røre litt på seg. Fikk låne Zumba DVD av Mona.. og testet det ut for første gang i dag. Vel.. må jo si da... begynner å bli støl allerede så er i grunnen litt spent på hvordan morgendagen blir for å si det sånn..hehe!
Må si at jeg syns det var veldig morro.. Endte opp med å gjøre to runder av det ene programmet som var der. Så skal ikke se bortifra at vi må få inn en heisekran i morgentidlig. Vil denne dama klare å stå opp? hehe! Nåja..er ikke såååå ute av form så kommer nok til å gå bra. Men jeg må jo smile litt også da. Her står jeg midt på stuegulvet og hopper og vrikker verre... Er ikke bare jeg som hopper og spretter for å si det sånn.. Eller er vel forsåvidt hele meg ...hehe!
Spreke snertne berter vifter med hofter som om det var et kulelager inni der...og midt på gulvet står da altså jeg iført joggebukse med den ene magen presset nedi, mens den andre delen buler på oversiden..hehe! Er ikke akkurat lekkert syn tenker jeg, men Gurimalla så sprek jeg SKAL bli... c'',) Ja, det skal jeg jupp. jupp!
Spørs om ikke jeg må gå til innkjøp av en egen DVD. Skulle vært sånt på treningsenteret her.. hadde vært morro! Vet de har det noen steder i Oslo i allefall. Men enn så lenge så  får jeg holde meg trygt i stua. Kanskje like greit ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar