Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, oktober 12, 2006

Babysang:

Hver onsdag så går Isabella og jeg på babysang her i Askim.
Det er veldig morro, og jeg ser at Isabella koser seg selv om hun er så liten som det hun er. Også koser jo mammaen hennes seg også da!
Godt å komme ut blandt andre voksne også innimellom, helt klart!

Det begynner kl 12.30, og etter en halvtimes tid med synging og dansing med de små er det kaffe og rundstykker for mammaene! *skravle, skravle*
Det var faktisk så populært i år at de har vært nødt til å dele opp alle i to grupper da det var nesten 30 påmeldte.
På gruppen vår er Camilla og Helmine også, og det er jo veldig koselig å være der sammen med noen man kjenner!
*God bedring til Helmine som var syk i går, og som ikke kunne være med oss!*


8 dager gammel, og klar for sang!
Blir DEN stjerna når hun blir stor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar