Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


torsdag, oktober 19, 2006

Isabella 1/2 år!!!


Skal si tiden flyr...
Tenk... 6 mnd siden hun kom til verden!
Fra å være et lite frø, en skjult hemmelighet i mors mage, en hjerteknusende "knirkenede bylt", til en nyyydelig jente som utvikles for hver dag som går!
Nei.. livets mirakler er mange.. og hun er uten tvil èn av dem!!!


Hun smeltet meg da hun våknet (som vanlig) ved femtiden i morges for litt mat. Etter at flasken var tom satte vi oss opp på sengekanten for en rap.
Hun lente seg mot brystet mitt, så opp på meg i mørket, smilte forsiktig og lente seg tett inntil igjen!
Jeg la henne rolig ned i sengen hennes igjen.. gav henne smokken, la til rette kosekluten, la dynen godt rundt, lente meg over henne og susset forsiktig den lille pannen.
Verdens vakreste lille pikebarn, min øyesten, en av mine to engler.

Vel...sånt varmer en mors hjerte!

2 kommentarer:

  1. Så søøøøøt da!! :)

    SvarSlett
  2. Takk, takk...... c'',)
    Mammas lille solstråle vet du!!

    SvarSlett