Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, oktober 16, 2006

Hjemme igjen!

Ikke stort å si om i dag egentlig.
Er litt godt å komme hjem igjen også..er det!
Har jo savnet min kjære!! *sukk*
Hatt det kjempe koselig hos mamma i helgen ( "Takk, for denne gangen, mutter'n!"*sa hun tøft*...
Kan jo ikke vise at jeg er en mammajente..hehe!!!), men må si jeg angret litt i morges på at vi ble èn natt til..hehe!

LITT trøtt liksom... er ikke helt vant til en times kjøring så tidlig. Men så er det meg også da.. skal liksom gjøre alt i siste liten, så pakke og ordne kvelden før?? Neeeeida... det gjør vi jo likesågodt kl 07.00 om morran!! Blir jeg noen gang voksen og fornuftig tro?? Kan jo lure noen ganger.. Lærer hvertfall ALDRI!! DET er bevist!!



Etter middagen dro vi en liten tur til mine svigerforeldre, og det er vel det å si om dagen i dag.
Men nå er jeg klar for sofaen, opp med beina og et glass med noe kaldt å drikke!

2 kommentarer:

  1. HVA? Mitt rom, ødelagt. Alt er tapt, hva gjør man nå mon tro?

    SvarSlett
  2. Hehe.. fortvil ikke broder'n!
    Rommet er jo fortsatt der... c``,)

    SvarSlett