Her skrives det om stort og smått om ting som har hendt meg og mine i det siste!
Jeg har laget en ny gjestebok, så signer den gjerne. Alltid hyggelig å se hvem som har vært på besøk!


mandag, oktober 02, 2006

Tur til Danmark med Love boat.... !!

Nåja... var kanskje ikke THE loveboat, men for oss så var det nettopp det DFDS var :-)
Fredag 29 september var det endelig klart for kjærestetur... Hadde sett frem til å få Stian for meg selv, og skal si jeg koste meg:-)




Turen gikk til København med "Crown of Scandinavia", som eies av DFDS.








Etter å ha kommet på plass var det opp på dekk for en kald øl.
Må si det var ganske godt i grunnen :-)






En av få øl på lang, lang tid... og med solen i ansiktet og selskap av verdens beste gutt så må man jo si at prikken over I'en på en måte var satt!

Etter god middag etterfulgt av dessert var det ned på lugaren for litt Bailyes og den siste finpussen før "nattelivet" skulle begynne. Må si Frozen Strawberry Dac... namme, namme.. Gikk noen sånne ja! Prøvde en Mai Tai også, men ettersmaken av marsipan gjorde valget om å fortsette med god smak av jordbær enkel! :-p
Det ble mye glaning, og mange rare folk og se på.
Joda.. mye fint der ute også, men jammen mange rare :-)
Godt en ikke er alene om det sier jeg bare!
Var en timestid med karaoke også.. Hverken Stian eller jeg var fulle nok til å begi oss ut på den stien denne gangen (been there, done that!!), men fikk da litt underholdnig der også!
Ganske mange tøffe der ute syns jeg :-)
Meeeeeen... en tørr jo selv etter litt i promille..så skal ikke klage på andre nei!


Klokken 09.15 dagen etter var båten i havn i Danmark!
Småsliten og fyllesyk ventet det noen timer med shopping, glaning, og lunsj i København.
Vi var innom Louis Tussauds voksmuseum.
Syns det var litt morro jeg..
Noen så ikke såååå ekte ut, mens andre ga meg ståpels i nakken.. de stirret rett og slett rett på meg! Men Stian ble rimelig oppgitt da turen gikk ned i kjelleren og skrekk kabinettet stod for tur.. Pysete som jeg er så måtte jeg jo holde i hånda.. og neimenn om jeg ville gå forran.
Nei.. det var om å gjøre å holde seg bak ridder'n da ja! Ble jo litt flaut da jeg så to barn som kom med mødrene sine (?) og at de var tøffere enn meg!! Jaja... er ei pyse...okay??
Men må jo si at det ikke var fult så ille da, men når en heletiden forventer det verste... ja da venter en virkelig det verste :-) Men, men..morro å ha vært der! Virkelig!




Ja.. trenger jeg å kommentere bildet??? Hehe!!














Tom Hanks.. En dyktig skuespiller, men det vet vi vel alle sammen at han er?!? :-)








Tornerose.. Min absolutte favoritt.. Syns denne var utrolig fin!!! Ikke det at jeg vet hvordan hun liksom skal se ut, men den virket veldig ekte!!












Hadde ikke yppa til bråk med denne karen nei!












Noe av det som var i kjelleren! Tortur!!















"My name is Bond.... James Bond!"











Nei... tok masse bilder...(MED tillatelse ja.. betalte faktisk hele 10 kroner for det) Mye morsomt å se på...så skal du til København så ta deg en tur innom!! Anbefales!!!

Resten av turen gikk like fint og vi koste oss!! Rart å være en hel helg uten ungene, men det var litt godt også.. Trenger det noen ganger! :-))

Tusen takk til mormor som passet på trollungene for oss!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar